Pytania i odpowiedzi

Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać pożyczkę w niewielkapozyczka.pl?

Powinieneś:

  • być w wieku 21 do 73 lat, 
  • mieć obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej,
  • być aktualnie zatrudnionym,
  • nie mieć wpisów w rejestrach dłużników, 
  • posiadać indywidualny rachunek bankowy. 

W jaki sposób mogę potwierdzić rejestrację?

Możesz potwierdzić:

  • standardowo - dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł ze swojego rachunku bankowego według wskazówek, które otrzymasz w wiadomości e-mail,
  • ekspresowo - za pośrednictwem weyfikacji natychmiastowej. Automatycznie zweryfikujesz swój indywidualny rachunek bankowy, bez konieczności dokonywania opłaty.

Co to jest weryfikacja natychmiastowa?

Weryfikacja natychmiastowa to usługa, za pomocą której błyskawicznie potwierdzisz indywidualny rachunek bankowy. Bez dodatkowych kosztów w postaci opłaty rejestracyjnej. Momentalnie zweryfikujesz swoje konto. Więcej informacji o usłudze uzyskasz na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.

Kiedy mogę otrzymać kolejną pożyczkę na wyższą kwotę?

Większą kwotę pożyczki możesz otrzymać nawet w tym samym dniu, gdy dokonasz spłaty poprzedniej pożyczki. Po prostu złóż wniosek o pożyczkę na www.pozyczkaplus.pl i poczekaj na decyzję.

W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie rozliczeń pożyczki?

Zaloguj się do Panelu Użytkownika na stronie www.pozyczkaplus.pl. Znajdziesz tam potrzebne informacje o swoich rozliczeniach i pożyczkach.

Pamiętaj! ID Użytkownika to Twój PESEL.

Czy mogę spłacić pożyczkę przed terminem?

Tak. Spłacić możesz w dowolnym momencie, przed upływem terminu spłaty.

Co zrobić, gdy spóźniam się ze spłatą pożyczki?

W przypadku braku lub opóźnienia spłaty pożyczki mogą zostać naliczone opłaty związane z podjęciem działań windykacyjnych. Dlatego nie zwlekaj. Skontaktuj się z nami telefonicznie na numer + 48 85 871 00 52 bądź napisz wiadomość e-mail: info@niewielkapozyczka.pl. Wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

Wyślij wiadomość o treści: ZGUBIL na numer +48 730 775 418. Wiadomość wyślij z numeru telefonu, który podałeś do kontaktu.

Otrzymasz wiadomość sms oraz e-mail z hasłem tymczasowym.

Pamiętaj! ID Użytkownika to Twój PESEL.

Jak mogę zaktualizować swoje dane?

Skontakuj się z nami telefonicznie na numer +48 85 871 00 52 lub napisz e-mail na adres: info@niewielkapozyczka.pl. Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji.

Co zrobić, aby zmienić numer rachunku bankowego?

To bardzo proste. Dokonaj przelewu 0,01 zł z Twojego rachunku bankowego.

W tytule przelewu wpisz: ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO oraz swój PESEL.

Dlaczego nie otrzymałem pożyczki?

Kierujemy się zasadą odpowiedzialnego pożyczania. Każdorazowo dokonujemy oceny Twojej zdolności kredytowej.

Nie chcemy, aby pożyczka stała sie zobowiązaniem finansowym, kórego nie udźwigniesz.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. W tym celu wyślij stosowne oświadczenie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy. Wzór oświadczenia znajdziesz w Panelu Użytkownika.