Pytania i odpowiedzi

Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać pożyczkę w niewielkapozyczka.pl?

  • wiek od 18 do 73 lat, 
  • brak zajmowanego eksponowanego stanowiska politycznego (PEP)
  • otrzymanie pozytywnego wyniku oceny zdolności kredytowej
  • W jaki sposób mogę potwierdzić rejestrację?

    Możesz potwierdzić:

    • standardowo - dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł ze swojego rachunku bankowego według wskazówek, które otrzymasz w wiadomości e-mail,
    • ekspresowo - za pośrednictwem weryfikacji ekspresowej. Automatycznie zweryfikujesz swój indywidualny rachunek bankowy, bez konieczności dokonywania opłaty.

    Co to jest weryfikacja ekspresowa?

    Weryfikacja ekspresowa to usługa, za pomocą której błyskawicznie potwierdzisz indywidualny rachunek bankowy. Bez dodatkowych kosztów w postaci opłaty rejestracyjnej. Momentalnie zweryfikujesz swoje konto. Więcej informacji o usłudze uzyskasz na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.

    Czy mogę spłacić pożyczkę przed terminem?

    Tak. Spłacić możesz w dowolnym momencie, przed upływem terminu spłaty.

    Co zrobić, gdy spóźniam się ze spłatą pożyczki?

    Jeśli przewidujesz trudność w spłacie zaciągniętej pożyczki, nie unikaj kontaktu. Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 85 871 00 52. Doradca postara się pomóc znaleźć rozwiązanie..

    Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła?

    Wyślij wiadomość o treści: ZGUBIL na numer +48 779 448 089. Wiadomość wyślij z numeru telefonu, który podałeś do kontaktu.

    Otrzymasz wiadomość sms oraz e-mail z hasłem tymczasowym.

    Pamiętaj! ID Użytkownika to Twój PESEL.

    Jak mogę zaktualizować swoje dane?

    Skontakuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 85 871 00 52 lub napisz e-mail na adres: info@niewielkapozyczka.pl. Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji.

    Czy mogę odstąpić od umowy?

    Możesz odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52

    Kiedy pieniądze zostaną przelane na moje konto?

    Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy: – posiadasz konto w banku PKO BP. Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

    Jak długo będę czekać na decyzję?

    Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością wpływu. Im szybciej dokonasz weryfikacji tożsamości, potwierdzając swój rachunek bankowy, tym prędzej prześlemy Ci SMS z decyzją pożyczkową. Jeśli chcesz byśmy rozpatrzyli Twój wniosek priorytetowo – skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 85 871 00 49 . Doradca przedstawi możliwość uzyskania szybszej decyzji.

    W jaki sposób zarejestrować i otrzymać pożyczkę?

    Wystarczy, że:
    1. Wybierzesz kwotę pożyczki i termin, w jakim chcesz ją spłacić
    2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny
    3. Zweryfikujesz ekspresowo swoje konto bankowe lub dokonasz tradycyjnej weryfikacji za pomocą jednorazowego przelewu 0,01zł